Going to Skippy Land - Reisverslagen van Paul van der Wielen - WaarBenJij.nu Going to Skippy Land - Reisverslagen van Paul van der Wielen - WaarBenJij.nu

Going to Skippy Land

Aan het eind van een studie is het kiezen tussen een fulltime baan of tijd nemen om af te reizen naar een verre bestemming. Aangezien ik spijt heb gekregen dat ik in 2004 niet naar Tanzania ben gegaan is het tijd om die fout goed te maken. En nu mijn broer met zijn gezin in Australië woont is het een extra goede reden om te gaan.

Ik hoop dat jullie genieten van de verhalen van mijn avonturen en ik hoop jullie weer te zien als ik terug ben van de andere zijde van de wereld.
-----
After finishing a study it's to choose between a full time job or traveling to some far away destination. After having regrets for not going to Tanzania in 2004 it's time to make up for that mistake. Now my brother lives in Australia with his family it's an extra good reason to go.

I hope you all enjoy the stories about my adventures and I hope to see you all again when I'm back from the other side of the world.

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Back home

04 Mei 2008

Via Canberra to Kuala Lumpur

28 April 2008

Falling Leafs weekend

19 April 2008

Going home!

13 April 2008

Buddong Falls
Paul

Finally the time has come to return Down Under...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43015

Voorgaande reizen:

06 Februari 2011 - 07 Mei 2011

Back Down Under

08 November 2007 - 05 Mei 2008

Going to Skippy Land

Landen bezocht: