Jetzt geht los - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Paul Wielen - WaarBenJij.nu Jetzt geht los - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Paul Wielen - WaarBenJij.nu

Door: Devils Uncle

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 Februari 2011 | Nederland, Nistelrode

It's just after midnight on Sunday 6 February... This afternoon my second journey to Australia will begin so time to remove the dust from my travel weblog. This time I made some changes as I decided to write mainly in English and depending on the time available I will give a summary in Dutch for the ones who don't understand English so well. So if you want to follow me in my adventures, come take a peek here.

You can find the photo's that are linked to the different entries at http://picasaweb.google.com/paulvanderwielen

---
Het is zondag 6 februari iets na middernacht en omdat vanmiddag mijn 2e reis naar Australië begint werd het tijd om mijn reisweblog af te stoffen. De verhalen zullen deze keer voornamelijk in het Engels zijn en waar mogelijk qua tijd komt er een korte Nederlandse samenvatting na.

Foto's bij de verhalen kun je vinden op http://picasaweb.google.com/paulvanderwielen

• 06 Februari 2011 - 12:32

Maria Peters:

Paul een hele goeie reis gewenst vanuit Uden. Doe je de groeten aan de familie downunder.

Maria & Peter Peters.

• 07 Februari 2011 - 17:17

Pim:

En dan ook nog Duits er door heen, lastig heur! ;)